Wat bieden wij aan tijdens de lockdown?
Door de maatregelen die de overheid heeft genomen is het voor ons uiteraard niet mogelijk om de Bakkerscafé ervaring te bieden zoals je die van ons gewend bent. Vanzelfsprekend is reserveren bij ons momenteel niet mogelijk en bieden wij niet alle diensten en producten aan die we normaal gesproken leveren. Maar we zijn natuurlijk druk aan het kijken naar de mogelijkheden. We vinden het nu vooral belangrijk dat we voor onze gasten bereikbaar blijven en dat we onze klanten brood kunnen blijven leveren.
Met ingang van aankomende zaterdag 17 oktober gaan wij tijdens de lockdown elke dinsdag en zaterdag brood bakken op bestelling. Ook verkopen we met ingang van dinsdag 20 oktober verschillende huisgemaakte soepen. Wij bereiden deze in porties en vriezen we in, je hoeft ze dus thuis alleen maar even op te warmen zodat je thuis comfortabel kunt genieten van een huisgemaakt soepje met vers gebakken brood.
Hier kun je zien welke broden en soepen wij aanbieden:
Momenteel kijken we naar meer mogelijkheden om andere producten aan te kunnen bieden. Je kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen zodat we samen kunnen of we meer producten kunnen leveren op bestelling.
Een bestelling plaatsen
Hoe kun je bij ons bestellen? Via Whatsapp, telefonisch of per mail. Bestellingen kun je elke dinsdag en zaterdag tussen 11.00 uur en 15.00 uur bij ons afhalen. Een broodbestelling kun je die dag tot ’s morgens 9.30 uur doen, omdat wij om 10.00 uur beginnen met bakken. Wil je dus bijvoorbeeld voor de zaterdag brood bestellen, plaats je bestelling dan uiterlijk om 9.30 uur die zaterdagmorgen.
Hoe bestel ik dan?
Dit kan dus via Whatsapp, naar het volgende mobiele nummer:
Wij zijn ook telefonisch bereikbaar op ons vaste nummer:
Je kunt ook een bestelling plaatsen via de e-mail: